truehearts

Alla inlägg under maj 2013

Av Carro Gustafsson - 16 maj 2013 17:32

Va ett litet tag sen jag skrev..men haft fullt upp.Då jag har bytt schema och jobbar 24timmars pass ist för 6tim så försöker man umgås med familjen så gott det går.Där emellan så är det träna hund som gäller och fixa med hästen.

Den 21/4 va jag och min man upp en sväng till Sundsvall och kollade på en valp som jag ska åka och hämta imorron.Ska bli spännande med lite nytt blod :) hon är så fin :) hon kommer från Annerotts kennel heter Annerotts Kleo men här får hon namnet Yatzy :) Är efter KORAD TJH SE UCH SE VCH Emonas Natus och Jolly Von Hause Milsped.

Så fina och lugna föräldrar så ska bli roligt att se vad det blir av denna lilla tös <3


Freja och jag kör på för fullt har haft ett litet uppehåll 1v nu då min älskade morfar tyvärr gick bort för exakt 1v sen idag..är väldigt jobbigt och har inte haft lust med något..men börjar kännas lite lättare nu.

Har True Heart´s Adorable(Addi) hemma just nu..behöver gå ner i vikt mm.

Amme är ju ute på prov hos en familj och det verkar gå jätte bra så hoppas hon får stanna där.


Har snart kennelträff ska bli så roligt att få träffa valparna..tyvärr så kan ju inte alla komma..men kanske nästa gång.

Nej nu ska jag ladda för min tågresa imorron..längtar såååå efter att få ta hem Yatzy <3    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna sida kommer handla om livet med mina rottisar.Har även en hemsida www.truehearts.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards